SuJu! *skanduje*
Ne, mueh, to si hodím k sobě :D
Rozhodně chci dál psát! Je toho moc rozepsaného ♥ ♥ hrozně moc *až se jí z toho prý točí hlava*

2 Taehee Taehee | Web | 25. ledna 2018 v 20:21 | Reagovat

[1]: Aspoň někdo tu je :D Jojo, neboj... Musíme to dopsat :D A suju bychom mohli napsat i ke mně, když mi teda řekneš jaký shipy :D

3 Sayuri Sayuri | E-mail | Web | 25. ledna 2018 v 20:50 | Reagovat

Videla som to dosť dávno, a jo toho klišé tam bolo moc. Mňa to vtedy až tak veľmi nezaujalo a musela som sa dokopať k tomu, aby som to dokukala. ale kedže som to nezahodila ale dočkala sa konca, tak to hodnotím na tak 7/10 :D
Čo sa týka Sung Joona odporúčam Shut Up Flower Boy Band (ak si nevidela) je to najviac pecka! A UEE je opdla mňa skvelá herečka na takéto role, chladná, bezcitná, ňom :D

4 Taehee Taehee | Web | 25. ledna 2018 v 21:40 | Reagovat

[3]: Mně to fakt hrozně zaujalo kvůli tomu Hyungsikovi :D Já ho prostě miluju a s tou Ji-yi byl naprosto k sežrání ♥ :D Vždycky když si dali pusu, tak jsem tleskala jak retardovaný lachtan :D

Shut Up Flower Boy Band jsem neviděla, ale moc ráda zkusím :D Kdrama mě v poslední době fakt baví ♥

5 doramaqueen doramaqueen | E-mail | Web | 3. března 2018 v 8:18 | Reagovat

Tak samotný Hyungshik tu bol dosť slabý. Celé to bolo zle spracované. Slabé to bolo, kamera bola tiež zlá, hudba tiež nič moc. Bolo to točené na štýl telenovely, kde sa vlastne skoro nič nedialo, len k záveru časti sa prihodilo niečo, vďaka čomu si mal človek pustiť aj ďalšiu časť, ale pre mňa bolo sledovanie HS utrpením. Nehrali to dobre. Každý jeden z nich vie hrať omnoho lepšie. Herecké talenty tu úplne zabili. Každý z nich má lepšie seriály, vďaka Bohu. Nepovedala by som, že to bola úplná strata času, ale teda nič mi to nedalo. Predvídateľný dej a klišé, ktoré ničím neokorenili. Tuto, čo píše Sayuri, tak jeho lepším seriálom je práve Shut up napríklad. Ji Yun je neskúsená, takže sa nedivím, že jej seriál veľmi nešiel. Bolo to na ňu pridlhé. UEE mne nesedí celkovo, tú nemám rada osobne, nepáči sa mi. :D Takže tá si ma nezískala ničím. Hereckým výkonom ma tu o ničom nepresvedčila, len o tom, že sa naučila scenár. A Hyungsik bol lepší aj v poondiatom The Heirs, kde hral kamaráta vedľajšej postavy... To už je čo povedať. :D Nie... fakt nie... High Society je fakt o ničom dráma. Majú lepšie a ak ti išlo o Hyungsika, tak ten má fakt lepšie kúsky. Si len sama porovnaj jeho výkon tu a vo Hwarangu. Tak bol neskutočný. Alebo v Strong Woman Do Bong Soon, čo som preložila. Tam zažiaril. Tam som sa doňho vedela bez problémov zamilovať, ale tu nie. Ale tak to je môj názor no... a asi sa v ňom nezhodneme, keďže tebe sa HS páčilo, ale tak... pýtala si sa na konci na náš názor no. :D Zaujímal by ma teda tvoj názor aj na Hwarang, alebo Lookout. Obzvlášť Lookout. Takže tak :D